Vakoverstijgend methode-onafhankelijk overzicht

RTTI-online geeft een RTTI/OMZA-rapportage met een vakoverstijgend methode-onafhankelijk overzicht van de ontwikkeling van de leerling mét acties (feedforward) op cognitief niveau (RTTI) en op gedrag (OMZA).
Daarnaast krijg je als de docent op basis van analyses in RTTI-online suggesties voor het verbeteren van toetsen, het verbeteren van de kwaliteit van je onderwijs en tips voor effectieve differentiatie. Ook dat is formatief evalueren!

Vanuit de ‘menukaart met kansrijke interventies’ van het Nationaal Programma Onderwijs blijken de ingrediënten Feedback, Metacognitie & zelfregulerend leren en Beheersingsgericht leren bewezen zeer effectief. En precies die onderdelen worden via RTTI-online (eventueel in combinatie met TestFox) zeer nadrukkelijk ondersteund. Net als natuurlijk de automatische schoolscan en de directe RTTI/OMZA-rapportage voor leerlingen met in te zetten acties en leerstrategieën om hun leerpotentieel verder te stimuleren.

Ontwikkeloverzicht uit RTTI-online
Voorbeeld van een vakoverstijgend methodeonafhankelijk ontwikkeloverzicht zoals dat, met of zonder cijfers, wordt gegenereerd vanuit RTTI-online.

Lees meer over RTTI-online op de website van DocentPlus.nl